Plastic Engineering Day 2024

Plastbranchen besøger Aarhus Universitet med plastmesse og Plastic Engineering Day 2024

Torsdag 31. oktober 2024,  kl. 10:00 - 15:00

Sted

Nygaard Auditorium 5335-002+5335-006, Aarhus Universitet, Finlandsgade 21, 8200 Aarhus

Er du studerende og interesserer dig for plastmaterialer og genanvendelse? Vil du vide mere om job- og karriemuligheder i plastbranchen? Kom til Plastic Engineering Day og mød os til en uformel snak og hør faglige oplæg om sidste nyt fra branchen.

Studerende fra alle videregående uddannelser er velkomne og deltagelse er gratis.

Plastic Engineering Day er en årlig konference og karrieremesse arrangeret af Plastindustrien. Dagen er en unik mulighed for at få mere viden om mulighederne indenfor plast, og netværke med virksomheder der har brug for ingeniørstuderende. Dagen kan samtidig give idéer og indspark til kommende studieprojekter.

Lær af branchens ledere gennem interessante faglige oplæg, og få en dybere forståelse af udviklingen indenfor plastens verden. Deltag i vores mini-messe med udstilling af forskellige plastprodukter og materialer, der sætter den perfekte ramme for at komme i kontakt med plastvirksomhederne.

På Plastic Engineering Day får du mulighed for at deltage i meningsfulde diskussioner, udforske potentielle karrieremuligheder, og gøre dig bekendt med plastens mange forskellige materialer. Det er GRATIS (inkl. frokost) at deltage. Vi håber at se mange af jer til en super spændende dag!